loading...
فیـس تـوپ|face-toop
emperatoor بازدید : 29 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

جک و پیامک های خنده دار جدید ۹۳

جک و پیامک های خنده دار جدید ۹۳

در عجبم از زنان

که از خدای به این بزرگی فقط یک شوهر می خواهند

و از شوهر به این درماندگی همه دنیا را

شکسپیر

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

ﻫﻤﯿﻨﺠـﻮﺭﯼ ﭘﯿــﺶ ﺑــﺮﻩ

ﺑﻬﺘــﺮین ﻣﮑـﺎﻥﻭﺍﺳﻪﺗﺒﻠﯿﻐـﺎﺕ؛ﭼـﺎﭖ ﺭﻭ ﺳـﺎﭘـﻮﺭﺕِ !!!

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

حالا تا داره رابطه مون ما با آمریکا خوب میشه, اقتصاد آمریکا هم تق و لق شده. از فردا باید خرج مردم مظلوم آمریکا رو هم بدیم. ای تف تو این شانس

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

یادمه یه بار مدرسه برنامه داشتیم بعد یه آقایی اومد صحبتش رو شروع کنه گفت “قال رسول الله”

.

.

.

.

.

.

یهو همه بچه هاباهم گفتن “النکاح سنتی

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

یه ضرب المثل ایرانی هست که هیچی نمی گه

همین طور فقط زل می زنه تو چشات!

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

عطسه گرامی! یا بیا یا برو!

هیچ خبر داری که وقتی اون وسط گیر می کنی، قیافه آدم عین منگول ها می شه؟

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

ازت خواهش می کنم به من پیام نده. من زن دارم، بهم شک کرده.

- اس ام اس حیف نون به ایرانسل

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

من هر وقت می دوم که به اتوبوس برسم ولی نمی رسم، همین طور به دویدن ادامه می دهم که فکر نکنند ضایع شدم. یه بار سه ایستگاه دویدم.

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

شناگر ایرانی بین هشت نفر هشتم شده، بعد مربی شنای ایران می گه فراتر از انتظار ما ظاهر شده!

انگار انتظار داشته یارو غرق بشه و اصلا نرسه!

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

توی شهر بازی تو بعضی از این وسایل بازیش باید یه دکمه ی “غلط کردم” هم بزارن!

 

اس ام اس خنده دار جدید ۲۰۱۴

 

ما بدبختی رو بوسیدیم و گذاشتیم کنار… حالا ول کن نیست، می ره و میاد می گه: یه بوس بده!

 

منبع: www.clip3nter.org

 

★★★ کپی از مطالب با ذکر منبع ( آدرس سایت ) مجاز است ★★★

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
از بهترین کلیپهای بدنسازی و پارکور بگیر تا بهترین مطالب طنز و عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    در فیس توپ ، چه موضوعی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 1,848
  • کدهای اختصاصی